Hoe kleiner het bestand, des te beter is het resultaat van de e-mailcampagne. DDMA publiceert vandaag de Nationale E-mail Benchmark 2013, een periodiek onderzoek naar de trends en ontwikkelingen op het gebied van e-mailmarketing. De benchmark 2013 biedt inzicht in de Nederlandse verzending van Electronic Direct Mail (EDM’s) op brancheniveau. Deze laat een paar opvallende… Lees meer »
Nieuws
E-mailmarketing: 12 tips voor een hoger doorklikpercentage
Marketing- en communicatiemedewerkers proberen zoveel mogelijk rendement uit hun e-mailmarketing-activiteiten te halen. Op welke manier kun je het doorklikpercentage het beste verhogen? In dit artikel geven we een overzicht van de best practices waardoor je meer ontvangers verleidt om door te klikken. Het verbeteren van het open- en doorklikpercentage is erg belangrijk. In ons vorige artikel… Lees meer »
E-mailmarketing: 8 tips voor een hoger openingspercentage
Iedereen die e-mailcampagnes stuurt probeert zoveel mogelijk rendement uit e-mailmarketing te halen. Het verbeteren van het openingspercentage is hierbij erg belangrijk. Maar, op welke manier kun je dit openingspercentage van je e-mailcampagnes het beste verhogen? In een onlangs verschenen artikel op Frankwatching.com geven Ronald Dubbeldam en Niels Vogt Recentelijk 8 tips voor een hoger openingspercentage…. Lees meer »
E-mailmarketing krijgt belangrijkere positie
E-mailmarketing wordt een steeds belangrijker marketingkanaal in de dialoog tussen de consument en het bedrijfsleven en bedrijven onderling. Deze vorm van marketing laat andere digitale kanalen als SEO (54 procent) en social media (49 procent) ver achter zich. Dat blijkt uit de tiende editie van de E-mail Benchmark van E-Village en RapidSugar, een periodiek onderzoek… Lees meer »