Benieuwd naar uw klanttevredenheid?
Stuur online een gepersonaliseerde vragenlijst/enquete. Op basis van de resultaten maken wij voor u bijvoorbeeld nieuwe doelgroepfilters.
Functionaliteiten enquêtes
- Uw enquête in eigen stijl opnemen op de website
- Enquêtes inzetten voor bijv. een klanttevredenheidsonderzoek
- Relatiegegevens verrijken door middel van een vragenlijst/enquête
Stel de juiste vraag
Om het gewenste antwoord te krijgen van uw relatie, moet u de juiste vraag stellen. Er zijn drie categorieën vragen voor uw enquêtes beschikbaar:
- Open vragen: Geef uw relatie alle ruimte om zijn antwoord te geven en toe te lichten
- Meerkeuzevragen: Bepaal zelf uit welke antwoorden uw relatie kan kiezen
- Grid-vragen (bijvoorbeeld een schaalverdeling): Hiermee geeft u een relatie de keuze uit een aantal antwoordkeuzes in een tabel. Denk daarbij aan schaalverdelingen van slecht naar goed of van 1 tot en met 10.