|
20 tips voor een succesvolle e-mailmarketing campagne
E-mailmarketing is een krachtig en effectief instrument om uw doelgroep te bereiken. Of het nu gaat om het versterken van bestaande relaties, het aangaan van nieuwe relaties, het vergroten van uw naamsbekendheid of het verbeteren van uw imago. E-mailmarketing is bij uitstek geschikt voor een directe benadering van de doelgroep.
Adviesdocument aanvragen » |
|
15 tips voor een succesvolle e-mail nieuwsbrief
De meeste organisaties die aan de slag gaan met e-mail marketing beginnen met het versturen van een digitale nieuwsbrief. Dit is een goede eerste kennismaking met e-mail marketing. En niet te vergeten; het versturen van een nieuwsbrief per e-mail heeft een groot aantal voordelen.
Adviesdocument aanvragen » |
|
10 tips voor een succesvolle Cross DM campagne
Cross media is een relatief nieuwe term in het marketinglandschap en voor velen is niet duidelijk wat er nu precies mee wordt bedoeld. Bovendien is er nog een scala aan termen dat wordt gebruikt als synoniem van cross media, zoals multimedia, multichanneling, multiple media en interactieve media.
Adviesdocument aanvragen » |
|
10 tips voor het vergroten van klantloyaliteit met Cross DM
Onder cross DM verstaat Bosma Direct Marketing het inzetten van verschillende direct marketing kanalen om een doelgroep te bereiken waarbij de boodschap en het medium op de kenmerken van de ontvanger zijn afgestemd. Onder de kenmerken van een ontvanger verstaan wij onder meer de naam, leeftijd, interessegebieden en gegevens die verzameld zijn tijdens eerdere campagnes.
Adviesdocument aanvragen » |
|
20 tips van E-mail tot Sale
Marketing campagnes hebben een doel. U wilt een doelgroep bereiken. U wilt opvallen. U wilt een boodschap overbrengen. U wilt klanten informeren, charmeren, of binden. Uiteindelijk wilt u met de meeste marketing campagnes iets verkopen, of dat nu een visie, een dienst of een product is.
Adviesdocument aanvragen » |
|
15 tips voor een succesvol evenement met marketing software
Een beurs of evenement is een middel bij uitstek om binnen een beperkt tijdsbestek veel contacten op te doen. Contacten met relaties, klanten, geïnteresseerden en branchegenoten. Of u nu aanwezig bent op een beurs of congres, of zelf een evenement organiseert; een effectief communicatietraject rondom de bijeenkomst draagt in grote mate bij aan de uitstraling en het succes.
Adviesdocument aanvragen » |
|
10 tips voor uw marketingplan
Met de donkere dagen voor Kerst breken voor velen van u ook direct de drukste dagen van het jaar aan. De laatste wapenfeiten worden aan de doelstellingen toegevoegd en tegelijkertijd moeten ook de doelstellingen voor het komende jaar benoemd worden. Bosma Direct Marketing heeft zich door al deze drukte laten inspireren om een adviesdocument op te stellen waarin wij u praktische tips geven om uw organisatie volgend jaar positief voor het voetlicht te brengen.
Adviesdocument aanvragen » |
|
12 tips om uw e-mail goed af te leveren
U verstuurt geen spam. Dat is het uitgangspunt van dit document. Spam versturen mag namelijk niet van de wet. Van ons mag het ook niet, want spam is opdringerig, onprofessioneel en slecht voor de reputatie van direct marketing.
Adviesdocument aanvragen » |